P0113 - Wysokie wejście czujnika temperatury powietrza dolotowego
P0118 - Wysokie wejście czujnika temperatury płynu chłodzącego silnika
P0073 - Wysokie wejście czujnika temperatury otoczenia
P0108 - Wysokie wejście czujnika bezwzględnego ciśnienia w kolektorze
P0123 - Wysokie wejście czujnika położenia przepustnicy/pedału przyspieszenia.
Ok. Więc mój samochód zgasł na światłach i nie chciał się uruchomić. Po wielu pechowych zdarzeniach skończyło się na wymianie pompy paliwa i konieczności wymiany wiązki przewodów w silniku. Dostałem mnóstwo kodów, o wiele więcej niż wymieniono. Ciągle czytałem, że to problem z okablowaniem, więc wymieniłem wiązkę przewodów i większość z nich zniknęła, z wyjątkiem tych, które wymieniłem powyżej. Wyczyściłem czujniki, wymieniłem wiązkę przewodów, a mój samochód nadal nie chce się uruchomić. Czujniki są w porządku, nie wiem, co jeszcze mogę zrobić. Czy muszę zaprogramować nową wiązkę przewodów w komputerze pojazdu lub pompie paliwa, czy coś w tym stylu? Czy ktoś ma jakieś pomysły, co to może być?
P0118 - Wysokie wejście czujnika temperatury płynu chłodzącego silnika
P0073 - Wysokie wejście czujnika temperatury otoczenia
P0108 - Wysokie wejście czujnika bezwzględnego ciśnienia w kolektorze
P0123 - Wysokie wejście czujnika położenia przepustnicy/pedału przyspieszenia.
Ok. Więc mój samochód zgasł na światłach i nie chciał się uruchomić. Po wielu pechowych zdarzeniach skończyło się na wymianie pompy paliwa i konieczności wymiany wiązki przewodów w silniku. Dostałem mnóstwo kodów, o wiele więcej niż wymieniono. Ciągle czytałem, że to problem z okablowaniem, więc wymieniłem wiązkę przewodów i większość z nich zniknęła, z wyjątkiem tych, które wymieniłem powyżej. Wyczyściłem czujniki, wymieniłem wiązkę przewodów, a mój samochód nadal nie chce się uruchomić. Czujniki są w porządku, nie wiem, co jeszcze mogę zrobić. Czy muszę zaprogramować nową wiązkę przewodów w komputerze pojazdu lub pompie paliwa, czy coś w tym stylu? Czy ktoś ma jakieś pomysły, co to może być?